Aanbod kinderopvang
Veelgestelde vragen
Praktische informatie
Werken bij Prokino
Klik hier voor onze vacatures
Stichting Meander
Onze locaties
Ouderportaal
Toegang tot het ouderportaal van Meander
Stichting Meander-Prokino
Contact
Neem contact op via de kinderopvang contactpagina of meld je direct aan.
De professionals van Prokino Kinderopvang vangen uw kind(eren) zo prettig mogelijk op. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Wilt u hier iets mee doen, dan is het goed om te weten welke stappen u het beste kunt doorlopen en waar u met een officiƫle klacht terechtkunt.
Heeft u een klacht dan is het verstandig om die meteen bespreekbaar te maken. Een goed gesprek is namelijk vaak het begin van een prettige oplossing.
Bespreek uw klacht daarom eerst met de direct betrokken medewerker. Komt u er samen niet uit? Maakt u dan een afspraak met de leidinggevende of regiodirecteur om de klacht verder te bespreken.
Bent u ondanks deze zorgvuldige aanpak nog niet tot een oplossing gekomen, dan kunt u overwegen om een formele klacht in te dienen bij de klachtenfunctionaris van Prokino. Voor de regeling en werkwijze van klachtbehandeling verwijzen wij u naar onze klachtenregeling.
U kunt uw klacht sturen naar klachtbehandeling@prokino.nl
Wanneer de interne klachtbehandeling niet leidt tot een oplossing kunt u zich binnen 12 maanden na datum waarop de klacht bij onze organisatie is ingediend melden bij De Geschillencommissie kinderopvang. De klachtenregeling van De Geschillencommissie vindt u op hun website.
Contact
Heeft u vragen? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van Prokino Daphne thoe Schwartzenberg. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 088 233 0000.